Job 12 van 44


Report this listing

Solliciteren



Adjunct dienstverantwoordelijke schoonmaak


Functie

Als adjunct dienstverantwoordelijke schoonmaak leid je het schoonmaakdepartement in goede banen. Een greep uit je takenpakket:

  • Je staat mee in voor de dagelijkse coördinatie en sturing van de schoonmaakdienst;
  • Je instrueert en motiveert de medewerkers;
  • Je staat in voor een nette, hygiënische leefomgeving voor patiënten en werkomgeving voor alle personeelsleden
  • Je bent regelmatig te zien op de werkvloer en volgt de werking nauwgezet op, controleert de uitgevoerde onderhoudstaken en stuurt zo nodig bij;
  • Je draagt kwaliteit op de werkvloer hoog in het vaandel en gaat hiermee concreet aan de slag op de werkvloer. Zo voer je onder andere kwaliteitscontroles uit.
  • Je kan op een positieve manier inspireren en veranderings- en kwaliteitsprojecten uitrollen op de werkvloer;
  • Je voert personeelsgesprekken : functioneringsgesprekken, evaluatiegesprekken, verzuimgesprekken met de medewerkers
  • Je leidt mee teamvergaderingen en zorgt ervoor dat ziekenhuisbrede procedures gekend zijn door de medewerkers;
  • Je stelt mee de werkverdeling en de personeelsplanning op en past deze indien nodig aan om de continuïteit in de dienst te verzekeren;
  • Je voert de administratieve taken uit m.b.t. de organisatie van de ploeg (bv. ziekte, arbeidsongeval, medische onderzoeken,…).
  • Je rapporteert aan de manager Schoonmaak en Logistieke ondersteuning

Jouw profiel

  • Je bezit een bachelor diploma (vb. facilitair management) of gelijkwaardig door ervaring;
  • Je hebt kennis van professionele schoonmaaktechnieken ;
  • Je hebt ervaring in het aansturen , coachen en leiden van een team, ervaring in de zorgsector is een pluspunt;
  • Je bent dynamisch, communicatief en sociaalvaardig;
  • Je houdt ervan te organiseren, te plannen en soms wel eens te hérplannen;
  • Je kan vlot overweg met planningspaketten en MSOffice.
  • Problemen vaststellen (incidenten, kwaliteit, ...)
    Preventieve, corrigerende acties instellen of aanbevelen (organisatie, middelen, methodes, ...)
  • Personeel opleiden in procedures, technieken, werkmethodes, gebruik van materieel en toepassing van de voorschriften
  • Opvolg- en activiteitengegevens registreren
    De informatie doorgeven aan de betrokken dienst
  • Een lastenboek voor de schoonmaakwerkzaamheden opmaken
    De controlecriteria bepalen (tevredenheid, beoordeling van de prestaties, ...)
  • De schoonmaakprestaties ter plaatse controleren (kwaliteit, tijdschema, verslagen,…)
    De klachten verzamelen
  • Procedures, kwaliteitsvoorschriften en methodes uitwerken en verder ontwikkelen (schoonmaak, hygiëne, veiligheid, ...)
  • De prestaties, het contract, het aantal werkuren, ... a.d.h.v. de eigenschappen van de plaats vaststellen
    De klant adviseren

Aanbod

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur
  • Marktconform salarispakket volgens de officiële ziekenhuisbarema's met overname van relevante anciënniteit.
  • Degelijk personeelsstatuut met uitgebreide extralegale voordelen : hospitalisatie- en groepsverzekering, mogelijkheid tot fietsleasing, personeelstarief in het restaurant, gratis parking, fietsvergoeding, Benefits at Work (kortingen in pretparken, winkels...).
  • Een boeiende werkplek met leuke collega's.
  • We dragen jouw welzijn, work-lifebalance en ontplooiing hoog in het vaandel. Je kunt rekenen op een aantrekkelijke verlofregeling en activiteiten zoals gratis zwemmen in Ronse en Zottegem, alsook workshops en lezingen.
  • Een job vlakbij in een filevrije regio.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht